Saturday, October 23, 2010 | By: AzRy CyrUs LARGH!!!

ADDITIONAL MATH!!

ADDITIONAL MATH!!

Ok..serius cakap..before this,,when it comes to number..ak agak meluat, menympah..n ak akn berasew fade up!! But ntah..sejak tibe2 ( SAPEW YG BOMOHKAN AK NIE!!)..ak ad mood plak nak wat kire2 nie..pelik!!!pelik!hahaa. (THANKS GOD ) td bkak bku add math..lapng dada n minda ak wta..sonok plak tue..mcm nak wat lgi..ak wat step by step..n then PHOOF!! Ak rasew sonok..huhuhu :)

Well ak hrp sngt2 yg kelakuan math ak nie akn berterusan smpai bilew2..(AMIN…)..ak berazam nak blajar sungguh ..So that ak buleyh futher study ak dlam TESL. (HALOO??TESL AD MATH KEW??). But do I care?NO!
As long it is a war for me…I am must not give up…I can’t ignore this war because it is shouting my name…I am ready for my crowning battle…I know there is a sacrifice…but that is the price…its never east to be chosen…its never easy to be called…standing on this front lines when the bombs start to fall…

0 comments:

Post a Comment